Чистий прибуток Chigo впала на 1109%!

Chigo's net profit fell 1109%!

Чистий прибуток Chigo впала на 1109%! Цзен Фенці зараз знаходиться на межі банкрутства.

Це літня спека повинна була стати "щасливим часом" для кондиционерщик.

Проте, існує компанія Chigo Holdings Limited (далі іменована «Chigo Air Conditioning»), чиї справи не такі хороші.

Нещодавно компанія Chigo Air Conditioning анонсувала «дуже значну продаж», в якій говорилося, що компанія Chigo Air Conditionin »погодилася продати свою власність в місті Фошань, провінція Гуандун, КНР на суму в 450 млн. Юанів. Крім того, значна частина виробничих площ Chigo Air Conditioning також буде знесена. Компенсація від місцевого уряду за знесення складе 358 мільйонів юанів. Це не перший випадок, коли Chigo Air Conditioning продає активи. Що сталося з заводом Chigo одним з минулих лідерів кондиціонування?

Jingdong надзвичайно дивний даними, які показують, що 18 червня ( «чорна п'ятниця» з кондиціонерів в Китаї) в категорії кондиціонерів середній перегляд зайняв всього 7 секунд, а оборот перевищив 100 мільйонів юанів. Три основних бренду Midea, Haier і Gree вже подолали позначку в 100 мільйонів переглядів менш ніж за три хвилини.

«Але, бачачи, як молоді люди сміються, люди похилого віку плачуть». В електронній комерції великі гіганти кондиционерной індустрії зробили божевільні продажу, але колись один з чотирьох гігантів галузі, кондиціонери Chigo залишився на дні ...

З чуток на ринку, в 2019 виробництво побутових кондиціонерів Chigo було на нулі протягом декількох місяців.

Заснована в 1994 році, Chigo Air Conditioning зареєстрована в Головному раді Гонконгської фондової біржі. Після більш ніж 20 років швидкого і сталого розвитку у компанії Chigo з'явилися виробничі бази, такі як Foshan, Jiujiang і Sihui. Річна проектна потужність з виробництва побутових кондиціонерів досягає 10 мільйонів комплектів, а бізнес Chigo охоплює понад 200 країн і регіонів по всьому світу. З 2005 року Chigo Air Conditioning знаходиться на передньому краї галузі.

Засновником Chigo Air Conditioning є Лі Синхай.

Чи Синхай народився в 1964 році. Після закінчення школи Лі Синхай працював вдома, а через десять років почав створювати фабрики в 1982 році.

Спочатку це була не індустрія кондиціонування повітря, він працював в різних областях, і були створені десятки заводів.

У 1989 році він почав роботу з обслуговування кондиціонерів, відкрив ремонтну майстерню і почав офіційно займатися кондиціонуванням. У 1992 році спільно з тайванськими бізнесменами заснував компанію «Zhigao Air Conditioning», яка після продажу тайванськими бізнесменами частки повністю перейшла до Лі Синхай.

На початку роботи Chigo Air Conditioning швидко зайняла ринок з головною перевагою низької ціни. У 2001 році була офіційно створена компанія Guangdong Zhigao Air Conditioning Co., Ltd., а 13 липня 2009 року вона була успішно зареєстрована в Гонконзі.

У 2005 році Лі Синхай (Li Xinghao), засновник Chigo Air Conditioning, переманив у Hisense технічного боса Kelon Чжен Цуйі (Zheng Zuyi), який був з першого покоління техніків-холодильщиків в університеті Цінхуа.

Звичайно ж, поява Zheng Zuyi не тільки принесло в Chigo передові технології в стилі Kelon, а й створило провідну платформу для розробки технологій для Chigo.

У наступні два роки Chigo швидко розвивалася, і її продуктивність продовжувала зростати, слідуючи по стопах Gree, Midea і Haier, Chigo успішно займала позиції лідерів галузі на рівні четвертого в галузі.

Десять років тому, в 2009 році, держава підтримала розвиток галузі побутової техніки та впровадило політику субсидування побутової техніки в сільській місцевості. Обсяг продажів кондиціонерів Chigo продовжував зростати. У тому ж році Chigo Air Conditioning поставила мету продажів в 100 мільярдів юанів.

Ви знаєте, Gree, один з лідерів на сучасному ринку кондиціонування повітря, перевищив 100 мільярдів юанів в продажах тільки в 2012 році.

У той час кондиціонери Chigo були популярні по всій країні.

До 2014 року Джекі Чан був представником Gree. Будучи конкурентом Gree, Chigo під впливом ефекту знаменитості переманив Джекі Чана в 2014 році і підписав 10-річну угоду про співпрацю.

На додаток до багаторазового «копання» кутів Грі, Лі Синхай, глава кондиціонера Чиго, часто «клацає» Донг Мінчжу (главу Gree), і обидві сторони часто сперечаються.

Донг Мінчжу одного разу публічно заявила, що «люди, які використовують Chigo, - це все люди, які не хочуть Gree». «Gree покладається на технології, а не на ціну». З порівняння розвитку підприємств в останні роки, Донг Мінчжу дійсно перемагає.

Два роки по тому ситуація раптово змінилася.

В цей час Gree і Midea тільки що завершили перетворення і модернізацію підприємств. Незабаром ці два сьогоднішніх галузевих гіганта швидко виконали план продажів в 100 мільярдів юанів.

Однак Chigo поступово почав втрачати гроші. У 2011 році Chigo Air Conditioning стала єдиною збитковою компанією з виробництва побутової техніки в цьому році, чий прибуток від 454,9 млн. Юанів в 2010 році різко обернулася чистим збитком в 144 млн. Юанів в 2011 році.

Фактично, з 2012 року Chigo Air Conditioning вступила на шлях втрат, оскільки хвиля попиту різко ослабла, Chigo втратила перевагу в конкурентній боротьбі і перейшла до спаду.

В сьогоднішніх словах це так: коли хвиля пішла, можна сказати, що кондиціонер Chigo - це той, хто залишився голяка. У першому півріччі 2014 року виручка від кондиціонерів Chigo склала 5,44 млрд юанів, чистий прибуток - 41,31 мільйонів юанів, а чистий прибуток MIDEA - 6,61 млрд юанів. Дохід від Chigo був не такий гарний, як прибуток інших підприємств.

У 2015 році виручка Chigo Air Conditioning склала всього 7,774 млрд юанів. Цікаво, що в 2015 році через серйозне зниження корпоративних продажів Лі Синхай, який вийшов на пенсію, повернувся на передову і зайняв пост керівника знову.

У той час гаслом Chigo Air Conditioning було «створити кращий кондиціонер в світі» і «домогтися до 2020 року доходів у десятки мільярдів юанів».

Chigo Air Conditioner позиціонував себе як претендента на роль Gree, в той час як Gree Electric і Dong Mingzhu були зайняті «контрактом на 1 мільярд азартних ігор» від Xiaomi. Однак сьогодні кондиціонери Chigo не тільки втратили кваліфікацію для конкуренції, але і впали до точки «продажу землі для виживання».

У 2018 році, згідно з даними, розкритим у фінансовому звіті компанії, загальний річний оборот від кондиціонерів Chigo склав 9,235 млрд юанів, що на 14,4% нижче в порівнянні з аналогічним періодом минулого року, річний збиток склав 480 млн юанів, що на 1109, 2% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Для порівняння, виручка Gree перевищила 200 млрд юанів в 2018 році, збільшившись за рік на 33,33%, а чистий прибуток перевищив 26 млрд юанів. В цей час кондиціонери Chigo не тільки повністю відстали, але і Chigo повинен був «продати кисть, щоб врятувати руку, продати землю, щоб вижити!»
31 березня 2019 року Chigo Air Conditioning оголосила, що побічно повністю належить Guangdong Zhigao Air Conditioning Co., Ltd. і має намір продати 40% випущеного акціонерного капіталу цільової компанії Guangdong Chigo HVAC Equipment Co., Ltd., із загальною сумою в 204 млн юанів.
12 червня 2019 року Chigo Air Conditioning знову оголосила про те, що продавець Guangdong Chigo Air Conditioning Co., Ltd. (Непряма 100% -ва дочірня компанія Chigo Air Conditioning) уклав угоду про передачу з покупцем, Guangdong, Hong Kong, Macau і Dawan District Property Management Co., Ltd., згідно з яким продавець і покупець домовилися про продаж майна, розташованого в місті Фошань , провінція Гуандун, КНР, вартість продажу склала 450 мільйонів юанів. У той же час продавець отримав компенсацію у розмірі 358 мільйонів юанів за знесення виробничих площ від місцевого уряду.

Ходять навіть чутки, що Chigo Holdings не виплачував заробітну плату до і після фестивалю Чінг Мін (китайський новий рік) в цьому році.

Що стосується стагнації розвитку підприємства або навіть необхідності продавати землю для виживання, причина, наведена Chigo Air Conditioning в щорічному звіті за 2018 рік, полягає в тому, що погіршення глобальної економічної ситуації призвело до зниження доходів Групи, відносне збільшення вартості сировини призвело до зниження валового прибутку і продажів. Вартість збільшилася, при цьому витрати на продаж і збут зросли приблизно на 10% в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

З точки зору інвестицій в НДДКР в Китаї, в травні 2019 року Китайський дослідницький інститут бізнесу опублікував список «Топ-100 витрат на НДДКР основних компаній в 2018 році». Серед них в 2018 році інвестиції Gree на дослідження і розробки склали 7,268 млрд юанів, витрати на дослідження і розробки групи Midea склали 9,811 млрд юанів, витрати на дослідження і розробки в Циндао Хайер склали 5,398 млрд юанів, а витрати на дослідження і розробки кондиціонерів Chigo склали всього 193 млн юанів.

У Chigo Holding менше 200 мільйонів юанів на дослідження і розробки, як зробити кращий кондиціонер в світі?

Ветеран індустрії кондиціонування сказав, що індустрія кондиціонування на материку вже вийшла з стадії тільки дешевої ціни і обсягу і рухається до епохи перетворення, яка характеризується високою ефективністю та енергозбереженням, до інтелектуальної епохи, яка характеризується Інтернетом речей. Через недостатні інвестиції та потенціалу в області НДДКР частка ринку брендів другої і третьої лінії буде поступово скорочуватися.

В останні два роки, будь то традиційна обробна промисловість, така як індустрія кондиціонування повітря або розвивається інтернет-індустрія, представлена ​​дослідженнями і розробками в області мікросхем, це не той ринок, де можна виторгувати великий шматок пирога тільки вигукуючи гасла. Якщо ви не будете старанно працювати, щоб займатися дослідженнями і розробками, підвищувати конкурентоспроможність то ваше розвиток буде обмежено і може знищити вашу ринкову частку.

Можна очікувати, що в майбутньому конкуренція в сфері кондиціонування повітря ще більше посилиться. З приходом ери 5G, прискореного впровадження технології Інтернету речей, підприємства, що відчувають нестачу в технологічних інвестиціях, поступово зникнуть, звільнивши ринки і ресурси для дійсно потужних підприємств.